A "Super 818 Car Carnival Night" di a Televisione Satellitare di Zhejiang hà un effettu super-ardente in u spaziu di u celu!

A "Super 818 Car Carnival Night" di a Televisione Satellitare di Zhejiang hà un effettu super-ardente in u spaziu di u celu!

"Super 818 Car Carnight Night" hè una super "notte" à tema di vittura lanciata da a Televisione Satellitare di Zhejiang è l'App Auto. Hè pruduttu da u centru di prugramma TV satellitare Zhejiang Super Night Studio. Chen Xuewu hè u direttore capu, Jiang Yangjian hè u direttore aghjuntu, è Chen Ruochuan hè u direttore esecutivu. U direttore unisce e mani à parechje squadre domestiche di punta per creà una notte di carnevale super-ardente.

U cuncepimentu generale di sta notte di carnavale cù e vitture cum'è prutagunista hè assai sfarente da a serata regulare. In a cuncezzione iniziale, a squadra di direttore s'hè impegnata à pruduce un cambiamentu qualitativu in u spaziu di u palcuscenicu: in termini di dispusizione di u spaziu di u palcuscenicu, dui spazii di spettaculu indipendenti sò stati cuncipiti. ——Un spaziu interattivu trà u spaziu regulare di u palcuscenicu principale è u spettaculu auto di primu livellu. U spaziu principale di ballu hè basatu nantu à spettaculi di cantu è di ballu, è hè statu apposta cuncepitu per esse allargatu cù e vitture cum'è oggetti di spettaculu. A zona di prestazione in forma di anellu è a disposizione di terra simile à a pista realizanu a trasformazione cuntinua di u spaziu di prestazione attraversu u schermu di terra, u sollevamentu è a matrice video di cuntrollu numericu in u celu. Stu cuncepimentu rende u veìculu assai flessibile sia da u prugramma stessu sia da u livellu cummerciale. L'innesta in a raprisentazione serale hè più favurèvule à a spressione di u tema di "Car Carnival Night".

In più di a bellezza di u palcuscenicu principale, a festa hà cuncipitu un spaziu interattivu per ghjochi di varietà chì ùn hè micca menu di u livellu internaziunale di spettaculu auto. A gala integra assai elementi classici IP di spettaculi di varietà di TV satellitare Zhejiang, piglia a vittura cum'è u corpu principale di u spettaculu, è innova assai novi metudi di ghjocu di spettaculi di varietà, cume: aghjuntu di una tastiera "angulu nascostu", vera vittura è trattore di ghjocu PK "Quale hè Reversing King", "Venite à gestisce è induvineraghju" chì usa u corpu di a vittura cum'è un spaziu di barriera per u ghjocu, ecc.

U direttore di u partitu hà dettu: "U cuntestu di spressione generale di a festa cerca ancu di trasmette u sensu di a moda prisentatu da u spettaculu per mezu di a spressione di" carnavale carnevale ".

In più di e prestazioni sopra, a festa hà ancu lanciatu un super show di vittura cù un sensu di tecnulugia. Sta sessione hè di aduprà XR, AR è altre tecnulugie per mustrà cinque super show di vitture super blockbuster. Ogni spettaculu di supercar XR hà almenu trè scene, è assai di più ghjunghjenu à quasi dece scene XR. È u spettaculu di scena XR pura di ogni vittura hè vicinu à dui minuti. Per arricchisce i mezi tecnulogichi di u super show, avemu dinò cuncipitu apposta un show AR di 1 minutu per l'apparenza di u veiculu nantu à u palcuscenicu principale. Tutti i stili di scena di u spettaculu AR sò derivati ​​da l'espressione di l'elementi di cuncepimentu di a vittura o da u puntu di vendita di u pruduttu. Spressione artistica.

1

Dopu, vi mustraraghju a produzzione generale daretu à i sceni di sta serata!

Stage design

Sta volta, Shang Tianbao, u fundatore di Beijing Qisihui, hè statu u direttore di scenografia. Hà chjamatu u scenografu "Yu", chì unisce i poli di e muntagne, u modu di a luce, è u celu di u celu per creà un spaziu di u celu è di l'aria cù risonanza emotiva da una perspettiva macro. Veduta di u mondu di a vittura.

2

L'estremu di a muntagna-Sò a muntagna

Cù a forma di u pianu è a custruzzione tridimensionale di u LOGO EZ-Car, sta festa sera creerà una muntagna per l'EZ-Car!

I culori rossi è turchini di u corpu principale di u LOGO sò trasfurmati in putenza da u fondu in su. E vitture sò u prutagunista di a festa. Puderanu, circundanu, è scalanu, ascenderanu in cima in u modu u più stabile, è appareranu nantu à a piattaforma di Easy Car. Ùn ci hè micca muntagna davanti à noi, Yiche hè a muntagna più alta!

3

A piattaforma centrale chì s'assumiglia à un grembiule serà u stadiu u più focalizatu, aduprendu metodi multipli cum'è macchinari è visione per dà à a piattaforma più funzioni è cuncetti. A muntagna hè alta è sò u piccu, ùn importa micca se persone o vitture, nantu à u piccu di Yiche serà u prutagunista u più abbagliante.

4
5

A Via di a Luce chì Lega Tuttu

U percorsu di a luce chì circonda tuttu u campu lega l'espressioni di scena in diverse zone, è più spaziali spaziali cum'è u stadiu MR, a stazione ospitante è u ritornu fora di campu sò cumunicati è interconnessi per formà un percorsu multifunzionale di luce.

6

Hè una pista, una pista di corsa, è un canale di luce nantu à Internet. Bitauto vola finu à u capu di capu. Adunisce cumpagnie di vittura di marca è cundensa l'utilizatori di vittura; aumenta a crescita è prospera l'ecologia di l'industria.

7

Sky Dome: Planet Connected

L'anti-cupola da tempu è spaziu sfarenti ricustruisce una visione di u mondu di l'universu appartenendu à l'automobile. A matrice di schermu frammentata, cume l'arrivu di a pianeta, hè integrata da mezi visivi, legeri, meccanichi è altri mezi per uttene a fissione di effetti multipli.

8

A cupola simbulizeghja Yiche, chì copre informazioni cumplette di l'industria, cunnessa l'utilizatori, cunnessa cù marche, è tocca tuttu; Yiche hè un pianeta interconnessu, interoperabile, scene di sperienza, è interazione cross-screen.

9

A cupola è a muntagna sò di fronte à elli, implicendu un dialogu trà u celu è a terra, un dialogu cù u mondu; tutte e cose sò interconnesse è spartite cù u mondu; basatu nantu à u mondu, creendu un novu futuru.

10

Cuncepimentu di Illuminazione

U cuncepimentu di l'illuminazione era incaricatu di EYE Tian Weijun è Lu Xiaowei. Siccomu sta prestazione hè una tappa aperta à 360 gradi, hè necessariu un cuncepimentu di illuminazione più rigorosu. Benchì ùn ci sia spettatori in scena, l'illuminazione hè sempre pensata per esse piena di spettatori. Pruvate à fà u ritrattu di u celu è di a terra più pienu, affinchì a cupola di u palcuscenu possa esse agile. Mentre uttene a cumbinazione cù a bellezza di u palcuscenicu, pruvate à aduprà a cumpusizione di u fascu per uttene a cumbinazione cù a struttura di u tettu di u locu, in modu chì l'estetica strutturale è l'illuminazione generale sianu cumbinati.

12
11

Tempu di posta: Aug-27-2021