U novu sangue di musica + l'ultimu mischju, per custruisce a visione di u mondu sonu di "People from the Strawberry Planet"

U sonu hè essenziale per un spettaculu di varietà musicale. "Persone di Strawberry Planet" hà sperimentatu tappa di u tettu, tappa di Battaglia, è tappa di spettaculu à l'aria aperta. Per assicurà l'effetti sonori originali, a squadra di u sonu hà fattu assai sforzi.

"U disignu audio di tuttu u spettaculu si compone di duie parti, una hè a parte di mischju di musica, chì hè incaricata di Modern Sky Production (MODERNSKY PRODUCTION); l'altra hè a parte di a realtà, chì hè incaricata di a squadra Zhang Penglong . " In questu numeru, avemu invitatu u direttore di u sonu, u cuncepimentu di u sonu Chen Dong è u cuncepimentu audio di a realtà Zhang Penglong, da a cuncezzione audio di u mescolamentu di a musica è di u spettaculu di realtà, espandenu a visione di u mondu sonu di "Persone da u Strawberry Planet"!

Da a tappa di u tettu, da a tappa di Battaglia à a tappa di spettaculu à l'aria aperta, per assicurà a chiarezza di u discorsu è presentà a migliore prestazione, a squadra sonora hè dotata di dui sistemi di rinfurzamentu sonore MiniRay per ogni tappa di a performance, chì sò aduprati per amplificazione musicale è amplificazione linguistica. Voce. "Perchè ùn pudemu micca prevede a direzzione di l'artisti durante a registrazione di u spettaculu, l'usu di un sistema di lingua indipendente pò assicurà a chiarezza di a lingua senza influenzà e prestazioni in diretta di l'artisti, affinchì u gruppu Encore è u publicu in diverse e regioni ponu sente l'atmosfera di a scena ".

_20210907141340
2
3

"A parte più impurtante di u spettaculu à l'aria aperta hè di mubilizà l'emozioni di u publicu. Cuntrulleremu u livellu di pressione sonora in un certu intervallu in modu chì i ghjucatori possinu sente a dinamica di u sonu. U publicu vuterà secondu l'effettu di u live spettaculu. D'induve venenu l'emozioni di u publicu? L'effetti sonori in situ u cunduceranu. "

Tuttavia, l'ajustamentu di l'arte di scena in diretta hà ancu purtatu assai difficultà à u sistema di rinfurzamentu sonore. Durante u prucessu di registrazione, a squadra di u sonu hà adattatu i disegni preliminari secondu e esigenze di u gruppu di direttore è e condizioni attuali di a scena - u sistema di espansione principale hè divisu in duie parti. Si compone di 12 altoparlanti, tutti sottu à u palcuscenicu sò una scatula sonora supplementare, è in listessu tempu, u sonu supplementu di a stazione hè aghjuntu, affinchì u publicu in e diverse regioni possa sperimentà diversi livelli di sonu.

4

Quandu l'artista esegue, in più di a parte vocale, ci sò ancu assai pickup di strumenti musicali. "Per evità a crosstalk à a fine di u mischju, ricumandemu chì l'artisti pruvanu à aduprà IEM (In-Ear Monitor) invece di scatule di pavimentu quandu si esegue. In particulare per a tappa di Battaglia, avemu ancu preparatu dui gruppi di sistemi di monitoru. Basta di salvezza . " Dunque, a gestione di a frequenza wireless in situ hè ancu un compitu impurtante.

"A parte di spettaculu in diretta usa più di 50 canali di microfoni senza fili, più di 50 auriculari, più di più di 100 canali in a parte di a realtà reale, l'equipaggiu wireless hè un grande affare". Chen Dong hà introduttu: "Per apparecchiature senza fili, simu In u primu stadiu, avemu pianificatu a frequenza wireless in situ. In listessu tempu, avemu un ingegnere di sistema wireless dedicatu. Pò aduprà u software Shure WWB6 per monitorà a pianificazione di wireless dispositivi intornu à tuttu u situ in ogni mumentu. In fondu ùn ci sò micca prublemi di frequenza senza filu durante u prucessu di registrazione. "


Tempu di posta: Sep-07-2021