Vede cumu u Padiglione Cina à l'Expo Mundiale di Dubai hà attiratu innumerevoli fan!

Trasmette benedizioni è raccoglie luce! Sha Xiaolan, u cunsiglieru generale di u Padiglione di a Cina, serve ancu cum'è direttore principale, è hè cuncipitu è ​​pruduttu da [Fengshang Culture] Light and Shadow Creative Design. Hà causatu innumerevuli turisti à fassi u check-in è apprezzà. CCTV News hà tracciatu i raporti dapoi parechji ghjorni, è i turisti stranieri sò diventati "eccitati" in pochi secondi, è u spettaculu di illuminazione à tema "China Light" trasmette un incantu cinese infinitu!

U publicu naziunale è stranieru hà passatu u check-in offline è a visualizazione in linea è altri metudi per trasmette u so amore per u spettaculu di illuminazione tematica di u Padiglione Cina. Quandu anu vistu a bandera rossa di cinque stelle chì sventulava davanti à u padiglione, anu intesu i turisti internaziunali lodà "Hè cusì bellu". [Cultura Fengshang] U travagliu di tutti i creatori hè diventatu lacrime di gioia è orgogliu, è tutti i cuntributi sò diventati più preziosi!

1
2

Sha Xiaolan hà purtatu [Cultura Fengshang] à fighjà nantu à u tema di "Custruisce una Comunità cù un Futuru Cumunu per l'Umanità-Innuvazione è Opportunità", rumpendu e restrizioni in situ è ​​superendu l'ostaculi à l'operazioni transfrontaliere. Cù stile artisticu minimalistu, cù punti, linee è superfici. Combinazione ingegnosa, trasmette l'idea.

L'avenue hè simplice, è u mumentu hè eternu. Attraversu un cambiamentu di 7-minuti di luce è ombra, appughjendusi solu à a cumbinazione intelligente di 150 droni, i quattru capituli di a narrazione sò ingeniosamente sviluppati, cù simplicità è creazione straordinaria. Mentre cuntemu a storia cinese à u mondu, trasmettimu i saluti di "Salute, amichi". ! Vivu è puru, mettendu in risaltu l'ingenuità!

3

Dopu avè sperimentatu l'epidemica glubale, avemu una cunniscenza più profonda di u tema di u Padiglione Chine chì custruisce una cumunità cù un futuru cumunu per l'umanità-innovazione è opportunità, è vulemu dì più. Prima di sparte l'ultimi rializazioni scentifichi, tecnulugichi è culturali à l'Expo Mundiale, avà duvemu esplorà u sviluppu cumunu è u futuru di l'umanità.

Espansione di u cunfini visuale, u mondu hè un scroll di stampa

In termini di cuncepimentu, a squadra creativa principale hà sviluppatu u corpu principale di u Padiglione di a Cina à u più grande puntu, è hà sbulicatu u ritrattu scroll cù u corpu principale di u Padiglione di a Cina cum'è asse. U muru esternu di u padiglione serve da tela.

À u listessu tempu, per mezu di più mezi tecnichi cum'è illuminazione di arti spettaculari, illuminazione architettonica, immagini LED, droni, ecc., Ripetenu è cooperanu trà di elli per allargà a tappa infinitu, creendu una festa di luce è ombra trà u celu è a terra. .

4

A facciata di u primu pianu di u Padiglione Cina hè rispunsevule per i schermi led da i dui lati è i schermi di a griglia da i dui lati di l'entrata. Estendenu a visione in terra, permettendu à l'arburu di a vita di radicà.
U centru visuale di u spettaculu di luci è ombre hè a matrice di quadru rossu sopra à u secondu pianu di u Padiglione Cina. Più di 1,000 corpi di luce à cornice rossa è "partizioni" aperte cooperanu trà di elli per cumplettà una vasta gamma di effetti visivi dinamichi attraversu l'editurazione è u cuntrollu. Usemu u corpu di a lampara à cornice rossa cum'è u puntu, u puntu cum'è a matrice, è a matrice cum'è a superficie, è adupremu a disposizione è a cumbinazione di a matrice di punti per creà un quadru visuale simplice è straordinariu.

5

A struttura in forma di "Dougong" in cima di u corridore à anellu apertu à u secondu pianu di u Padiglione Cina è a facciata "muru parapettu" in cima sò ancu illuminate da illuminazione architettonica secondu u trasportatore strutturale. A squadra creativa principale rende tuttu visibile.

6

L'halo ambientale generale hè responsabile di i dui cerchi di anelli di apparecchi di luce chì ponu esse alzati è abbassati leggermente in a zona di u tettu di u Padiglione Cina. Queste più di 100 luci di fasci urdinatore ponu esse alzate è abbassate da u dispositivu meccanicu di u trasportatore, è seranu dinamicamente basate nantu à u cuntenutu di u spettaculu durante a prestazione. A forma cambia u statu di luce è ombra, angulu, culore, ecc., Per rinfurzà u ritmu, mette in risaltu u ritmu, è mette in opera l'atmosfera.

7

In cima di a tela, a prestazione di a matrice di drone hè incaricata. Attraversu l'edizione è u cuntrollu creativi, a matrice di i droni coopera cù ogni parte di u schermu per uttene l'integrazione di u celu, a terra, è a dimensione media è trè.

8

Tempu di posta: Oct-06-2021