Concertu di u Mid-Autumn Festival in u Grand Bay Area 2021

200pcs al di là di l'illuminazione 6x60w pixel zoom bar chì si move in testa hà travagliatu in stu cuncertu

  • 6 pixel 60W rgbw led
  • Fasciu forte è bon effettu di lavatu di culore
  • pan & Tilt infintied rotanti
  • Angulu di u raghju: 3 ° -45 °
  • Amassi pieghevoli installati
  • Dimensione: 64 * 21 * 40, NO: 17,5 kg

1

U 21 di settembre di u 2121. u "Concertu di u Mid-Autumn Festival in a Grande Baia Area 2021" 2021 tenutu in Shenzhen City di Cina.

Centinaie di musicisti è cineasti di a Cina continentale, Hong Kong, Macau è Taiwan si sò riuniti in a zona di a Baia di Guangdong-Hong Kong-Macao per cantà a canzone di a luna piena, purtendu una festa audiovisiva senza precedente!

8

Cù u tema di a riunione è di u filmu è di a musica cum'è media, a gala invita u publicu di u cuntinente, cumpatrioti di Hong Kong, Macao è Taiwan, è Cinesi di u mondu sanu à sparte a bellezza di u filmu è l'armunia. Sentite l'atmosfera culturale di a Grande Baia Inseme è celebrate stu mumentu di riunione gioiosu è caldu.

U stadiu multidimensionale di u "Festival di a Baia Rising Moon" 2021 Mid-Autumn Festival Film and Music Gala hà purtatu effetti audio-visivi più scioccanti in i cambiamenti di luce è d'ombra, presentendu à u publicu un spettaculu grandiosu maravigliosu.

1

2

A scenografia di Shi Yue, cù u cuncettu di cuncepimentu di "cunvergenza, riunione", cù a "cità in celu" cum'è u stadiu altu per creà una "manu pò coglie e stelle" cuncepimentu artisticu di scena. U festivale di quist'annu ùn tratta micca solu di riunioni di famiglia, ma dinò di cineasti è di successi cinematografici. Dunque, u palcuscenicu duveria avè l'immaginazione spaziale chì sia dentro è fora di a luna, cum'è a luna luminosa hè in l'orizonte è vicinu à a manu

                                 Profilu di Stage Design

 

stage design

200 pezzi Beyond Light 660: barra di zoom pixel 6x60W in testa in muvimentu cù rotazione infinita travagliatu in questa tappa

5

660 Effettu di travagliu Demo

L'illuminazione di u palcuscenicu hè cuncipita in cuurdinazione cù a mudellazione di u coreografu di scena, è l'altitudine più alta di creazione di scena hè di 20 metri in u "mansardu in u celu" creatu da a struttura di u coreografu di scena, chì porta certe restrizioni à l'impostazione di a pusizione di a lampada. Dunque, u livellu di luce superiore è u livellu di retroilluminazione di a lampada sò posti sopra à 20 metri. Per currisponde à l'integrità di u spaziu scenicu, per assicurà a so bellezza generale.

8
9

In listessu tempu, a struttura di illuminazione hè arricchita cù 6 insiemi di lampade CNC in forma di T è 1 inseme di lampade CNC circulari per arricchisce u spaziu di prestazione. 6 gruppi di cuntrollu NUMERICU indipendente ponu esse disposti per trasfurmà una cumbinazione di mudellazione differente, una lampa di cuntrollu numericu circulare disposta nantu à una "luna piena" ribomba u tema di u cuncertu di u Mid-Autumn Festival "Bay Area rising moon".

11

U stadiu sanu hè divisu in quattru livelli, chì hè una grande sfida per u cuncepimentu di luce opposta. Oltre à a posizione di luce regulare di a luce di superficie di basa, 8 XENON SPOT luce di caccia giappunese è 4 sistema di supportu di luce di caccia non blu sò stati scelti per soddisfà a posizione di pianificazione di l'attori in a performance. Inoltre, per aumentà u sensu di spaziu allargatu da u palcuscenicu, 14 gruppi di cornici di luce verticale sò stati installati da i dui lati di u palcuscenicu.

A Festa di u Film di u Festival di Mid-Autunno di a Grande Baia di u 2021 hè piena di stile forte è di sentimenti. Esempii includenu canzoni rosse patriottiche, canzoni classiche Cantopop, suite tradiziunali, sinfonie à grande scala è spettaculi d'arte tradiziunale tradiziunale. Dunque, i cambiamenti di illuminazione devenu ancu risponde à i bisogni di diverse scene quant'è pussibule per creà una sperienza audio-visuale unica.

beyond lighting show
7

Tempu di posta: Sep-24-2021