New Good Trendy Good Night di TV satellitare Hunan, sbloccendu u stadiu tecnologicu di moda

TV satellitare Hunan Novu Tendenza Bona Notte

U 17 d'Agostu, a "New Trend Good Night" creata cunghjuntamente da Hunan Satellite TV è Douyin cumpagnia di cummerciu elettronicu ùn hè micca solu una festa, ma ancu un spettaculu in diretta à grande scala. Sta volta, u "Mondu di a Marea" creatu da u ligame di Taiwan è Internet, l'interazzione cross-screen, u ghjocu multiplu, è a bellezza di u palcuscenicu surpresa farà una vita megliu à portata di manu.

微信图片_20210831154939

"New Trend Good Night" hè stata creata da u studio Wang Tian di Hunan Satellite TV. À u node impurtante di a prumuzione 818 di e-commerce, u cuntenutu incorpora temi caldi cum'è marea naziunale, Olimpiadi è prevenzione epidemica, purtendu un novu spettaculu di tendenza cun grande impattu visuale. Hà subvertitu a forma pura di cuncertu di a festa di a sera, hà sbloccatu un ghjocu di più à a moda è metudi interattivi, è hà datu à tutti un sintimu rinfrescante.

3

U partitu adopra un cuncepimentu avvolgente, è a tappa principale è e sette sale di trasmissione in diretta si ribombanu è formanu un inseme. Frà elli, strutture cum'è scala è tetti sò ancu installati, è l'auditorium hè incrustatu in elli, è u spaziu generale di u palcuscenicu forma un statu altu è bassu, irregulare.

1

U stadiu principale utilizza un schermu tridimensionale di studio, cù illuminazione, macchinari, effetti speciali visivi, ecc. Per creà un spaziu di scena immersivu, è custruisce ancu un mondu di carnevale di tendenza, tridimensionale è tecnologicu per u publicu.

2

U stadiu principale utilizza un schermu tridimensionale di studio, cù illuminazione, macchinari, effetti speciali visivi, ecc. Per creà un spaziu di scena immersivu, è custruisce ancu un mondu di carnevale di tendenza, tridimensionale è tecnologicu per u publicu.

4
5

U designer di illuminazione hà focalizatu a so attenzione nantu à i dui livelli di sensu tridimensionale è tecnologicu. In cima di u palcuscenu, rompendu a pusizione di lampada circulare cunvinziunale, hà divisu i trè cerchi in quattru gruppi, è hà migliuratu u cambiamentu di a forma di a pusizione di a lampada di sollevamentu.

6
7
8

U raghju di a lampada di testa muvente tri-in-unu in u stand di luce meccanica di sollevamentu hè verticalmente in giù per creà un spaziu tridimensionale; quandu hè allargatu, pò rompe u spaziu è unisce e caratteristiche di u prugramma, cù livelli chiari è culuriti.

9

Ci hè ancu un schermu di ghiaccio d'apertura è di chiusura à u fondu di u palcuscenicu cum'è visuale principale. E luci LED verticali di u screnu di ghiacciu ùn contanu micca solu a struttura di u screnu di ghiacciu stessu, ma dinò allarganu a duttilità di u palcuscenicu.

A Ferris Wheel dopu avè apertu è chjusu u schernu di ghiaccio, cum'è u corpu principale di u palcuscenicu, hè ancu l'anima di tuttu u palcuscenicu. A forma artistica tonda ma micca tonda di a ruota Ferris hà ghjucatu un toccu finale in tuttu u cuncepimentu di scena.

20210831155814

Sfugliate cù ardenza à e cunvenzioni in u cuncepimentu di l'illuminazione, aduprate e caratteristiche sofisticate è flessibili di l'urdinatore chì si muove a luce di testa per abbellisce a bellezza di a rotella Ferris, è cumplementà u schermu principale. Cù a benedizzione di e luci, a rota Ferris mette in risaltu u tema "nova tendenza" di a festa.

20210831155649

Inoltre, i schermi di ghiaccio da i dui lati sò intrecciati tra di elli, divergenti da entrambi i lati cù a rotella cum'è u centru, ripresentendu tuttu u palcuscenicu. In listessu tempu, e luci di u screnu di ghiacciu cumpensanu a vacante di a camera laterale, rendendu e immagini più strette di i caratteri più ricchi.

20210831155945
_20210831160001

U designer di illuminazione generale Wu Leiping utilizza l'illuminazione per dà l'anima à u palcuscenicu, è à u listessu tempu esprime a unicità di u palcuscenicu cù un linguaghju artisticu diversu. Combinendu luce è culore per creà un spaziu di scena unicu, ripresentendu u tema di a "nova onda" di a festa di a sera, da pudè esse incarnatu più putente.

20210831160143
20210831160154

Shenzhen Mingguangying Technology Co., Ltd. hè respunsabule di a cuncezzione visuale di una parte di u spettaculu. U furmatu generale di u spettaculu hè cumpostu da canzone è spettaculu di ballu più a spartera è a liberazione di cose di moda. In a soddisfazione di i bisogni di i diversi tipi di prugrammi, u spettaculu adotta ghjuventù è tendenza più adatti A forma di imballu persunalizatu, attraversu a cumbinazione cù u cuncepimentu di scena, realizeghja l'effettu visuale unicu di u prugramma, è porta un divertimentu audio-visuale immersivu à u publicu .

20210831160441
20210831160407
20210831160441
20210831160416

Tempu di posta: Aug-31-2021