2022 Unicorn Stage Show, venemu quì

Tempu è Interstellare
Tema: Awe di u tempu è u spaziu, perseguendu a luce è u sognu

Questa hè una nave spaziale interstellare, ma ancu una macchina di reincarnazione di u tempu.

U tempu hè una pruprietà misurabile da u clock di l'esistenza fisica.L'occurrence, u sviluppu è a terminazione di un prucessu riflette sia a continuità è a sequenza di u prucessu.Ogni esseru vivente ùn pò micca sfondà è sbarazzassi, è rende ogni esseru vivu pienu di reverie.

20220303101929

In u cuncettu di spaziu, u spaziu interstellare hè l'esistenza spaziale di i corpi celesti maiò.Hè u limitu superiore di u spaziu chì l'omu pò ghjunghje oghje, è hè ancu un limitu chì l'esseri umani anu esploratu è sfondatu.

U designer hè ansiosu di portà u tempu è u spaziu à u fronte di u visore, è timore di u tempu è di u spaziu attraversu stu gruppu di machini mobili è enormi è un vocabulariu luminoso brillanti davanti à elli.

20220303101546

presentazione visuale

A presentazione visuale generale è l'arrangiamentu musicale hè divisu in 4 capituli, sequenza, avanti, fermu è inversu.

A prefazione hè visualizata attraversu una visualizazione generale macroscòpica, è a machina è a luce è l'ombra sò di corta durata, abbastanza per piantà, attraendu u visor à questu passu di a macchina spaziu-tempu, è à u stessu tempu, esprime ancu u tema. cuncettu di spaziu-tempu.Stu capitulu hè a sezione di esplorazione è scuperta.

20220303102217

A sequenza pusitiva passa per l'elementi abituali in u sensu orariu è u muvimentu meccanicu ripetutu.In questa parte, pudemu vede u prucessu di u principiu è a fine chì appartene à stu capitulu.Stu capitulu in generale mostra u prugressu graduali di e cose è a nascita, a vechja, a malatia è a morte.Stu capitulu hè a sezione Progressu è Sviluppu.

A tranquillità hè u tentativu di u designer di rompe u cuncettu di tempu è spaziu.A brama di sgotta a goccia, a brama chì u clock smette di basculà, a brama d'una spressione visuale chì hè da piantà.Per interpretà stu arrestu bruscu attraversu a machina è a luce è l'ombra, spergu chì u visore pò saltà di colpu da u capitulu precedente, affundà in stu capitulu, è seguità u spettaculu visuale per stà fermu è mantene a so respirazione.Stu capitulu hè a parte per spiegà è pruvà.

20220303102333

A sequenza inversa hè a parte chì u designer voli sprime à u visore u più, è pò ancu esse a parte chì pò facilmente suscitarà l'empatia cù u visor.L'immensi installazioni è millaie di dispusitivi davanti à elli sò tutti interpretendu a cugnizione umana è pensendu à u tempu è u spaziu.Rumpendu u cuncettu attuale di u tempu è u spaziu hè u sognu è l'imaginazione di l'omu.Hè ancu l'intenzione originale di u disignu.In questu capitulu, u designer prova di spiegà u cuncettu di u tempu è di u spaziu per mezu di l'incantu di a musica, a presentazione sfarente di l'illuminazione è u cumpurtamentu pocu cunvinziunali di a machina.Pò esse impussibile chì u tempu è u spaziu sia invertitu è ​​subvertitu, ma ùn pò micca impedisce à l'esseri umani di a reverie annantu à u tempu è u spaziu, nè ùn ponu impedisce à i cacciatori di luce di interpretà a luce diversamente.Stu capitulu hè a parte di a fantasia è a caccia di luce.

20220303102442

Al di là di 2460


Tempu di Postu: Mar-03-2022