2020 Conferenza di l'ONU per a Biodiversità COP15-CP / MOP10-NP / MOP4, Kunming, Cina

6

2020 Conferenza ONU per a Biodiversità per a COP15-CP / MOP10-NP / MOP4, tenuta in a cità di Kunming in Cina, da u 12 à u 15 d'ottobre, 2021. ALTRE ILLUMINAZIONE 300 pezzi 4019 (19x40W lava zoom zoom testa mobile ) hà avutu l'onore di participà à a dispusizione di u locu di a cunferenza

A riunione plenaria ministeriale di a prima fase di a riunione si hè tenuta u 12 d'ottobre, durante i quali i rappresentanti ministeriali anu tenutu discussioni approfondite nantu à u tema di "Custruisce una cumunità di vita in a Terra"

C0P 15

300 19X40W lavate intornu à tuttu l'anellu di recinzione di vetru, aduprendu una trasfurmazione di culore diversa, purtendu un effettu di culore sognu è bellu. Ancu in l'effettu apertu all'aperto, a luminosità è l'effettu ùn sò micca inferiori.

Questa luce di lavu hà u vantaghju di una alta luminosità, aspettu esteticu è leggeru, chì pò risponde à a demends di spettaculi è eventi in gran parte.

À a riunione plenaria ministeriale, i participanti anu accettatu chì a biodiversità hè fundamentale per a salute umana è a crescita economica. Tutte e partiti speranu chì a riunione apre un novu prucessu per a governanza globale di a biodiversità è cuntribuisce à a realisazione di l'Ubiettivi di Sviluppu Sostenibile è à a visione di "armunia trà l'omu è a natura" da 2050. I delegati anu enfatizatu chì per uttene a biodiversità globale post-2020 scopi, hè più impurtante di piglià azzioni cuncrete, di dà a priorità à a cunservazione di a biodiversità in a formulazione è a messa in opera di e pulitiche, stabilisce un meccanismu di messa in opera aperta è trasparente è inverte a perdita di biodiversità.

5

A Diversità Biulogica (COP15) hà principiatu ufficialmente in Kunming u 11 d'ottobre. A COP15 hè una cunferenza glubale d'altu livellu nantu à a biodiversità è un evenimentu diplomaticu maiò ospitu da a Cina quist'annu. U Segretariu Generale Xi Jinping hà fattu istruzzioni è struzzioni impurtanti in parechje occasioni, hà invitatu u mondu à Kunming, è hà prumuvutu personalmente a cooperazione internaziunale COP15 in impurtanti eventi diplomatici. Da i meravigliosi prugrammi di a cerimonia d'apertura à i misteriosi esemplari esposti in a sala di mostra, da a produzzione di canzoni tematiche di foru di sustegnu à a garanzia di trasportu, è dinò una serie di attività di riscaldamentu ...... Praticendu a so responsabilità cum'è una impresa centrale, u gruppu OCT hà pigliatu parechje misure è hà fattu preparazioni, servizii è publicità cù elevati standard, alta qualità è elevati standard per assicurà u successu di a Conferenza.

Cum'è una cunferenza maiò in quantu à a futura direzzione di sviluppu di a terra è di l'umanità, a COP15 attira l'attenzione di u mondu. Parechji elementi OCT apparsu nantu à a scena di a cunferenza è fori di supportu per mostrà l'immagine è u stile di a Cina à u mondu.

4

Tempu di posta: Oct-13-2021